Torstai 20.12.2007 15:06

Istun jossain fucking haisevassa hesburgerissa juomassa kokista... Tää rasvan käry vie kohta tajun. Nukuin viime yönä n. neljä tuntii... Mun pitäis olla joululahjaostoksilla, mut oikeest oon vaan ostellu itelleni kaikkee... No oon mä kolme joululahjan tapaista ostanu... Mut onneks tullaa äireen kans viel huomen uudestaan... Muuten tekis ehkä piiiikkasen tiukkaa noiden lahjojen kanssa... :/ noh, joulu on onneks vaan kerran vuodessa... :D Vielä pitäis parissa kaupassa käydä kattoos, ja sit vaan odotella Takkista, ku se on tulos töiden jälkeen min seurakoiraks... :) Jees... En vaan millää jaksais läht tonne vilinään... Liikaa ihmisiä ja liikaa kaikkee tavaraa... Ja liikaa kannettavaa... Ei kiva... Ja ku en löydä sielt mitää... Ainaki mummoille ja kummeille pitäs ostaa jotaa (jätän sen huomiseks) ja isukille ja äitipuolelle... Ja äidin lahjasta ei oo hajuakaan... Äh. Mä en ala... Mitähän kellokin mahtaa olla... Kuin monta tuntii joudun viel käppäilee tääl odottelees Takkista... :/ ei vaa jaksais... Ku haluis vaan lähtee kotiin nukkumaan... Eih... Kyl se vaan on pakko lähtee tonne hulinaan... Wish me luck!