Sunnuntai 13.01.2008 07:34

Vähänkö väsyttää ja pelottaa ja ahdistaa ja vituttaa taas kaikki...

Koulu menee ihan perseelleen, kun noiden opintopisteiden ja kurssien kanssa saa tapella kun kaikki menee taas päällekäin... Ja kun ens vuonna ei sit taas oo kaikkia kursseja, kun laitos siirtyy Helsinkiin, niin että kiitos vaan niille joiden loistava idea on oikeasti ihan perseestä.

Sit kesätöitä pitäis saada, jos meinaa maksaa vuokraa tosta kämpästä. Tai sit pitäis punkkaa kodittomana sukulaisten luona koko kesä. Ja siis kyllä mä haluan kesätöitä, mutta mun työkokemuksella - no chance... Joo, olen ollut kesätöissa hautausmaalla since year pääkallo ja sääriluut, yhtenä kesänä oon ollu kaupassa hyllyttamässä tavaroita, ja yhtenä kesänä oon ollu puhelinmyyjänä (joo ei, pää hajoo siinä hommassa...), sit oon hoitanu lapsia ja siivonnu kesämökkejä... Et siinä ois työkokemusta.

Ajokorttia ei ole, autoa ei ole, kielitaito suomi, englanti, venäjä, ranska, ruotsi. Koulutus lukio, kaksi vuotta kieliä yliopistossa, pääaine englanti, sivuaineena venäjä. Haluaisiko joku mut töihin? Ajalle toukokuu-syyskuun alku..? Ei? No ei sit.

-ronkelipumpulienkeli.